speciellrose86

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Helena - 21 september 2009 09:18

Hejsan.


Nu var det några dagar sen jag skrev här. har iofs inte hänt något som är nån ide att berätta.

Har haft så ont i magen i en vecka nu. Så borde gå till läkaren och kolla vad det är. Viktigt om jag skulle ha magkatarr. Då bör det kollas så det inte utvecklar sig till magsår sen..


För övrigt, trots magvärken har jag vart en sväng i Vedum och hälsat på Hasse och Nina. Tindra hade lite barnkalas. Så jag träffade Agneta och Angelika med barna oxå.

Efter vistelsen i vedum cyklade jag vidare mot Fåglavik. Hälsade på mamma & pappa.


Sen har det ej hänt så mycket mera. Vart ute och cyklat, försökt att tänkt på nåt annat.

har mycket som snurrar just nu.


Idag ska jag dock i väg kl 11. Ska till falköping och hämta kläder och handla lite. Det ska bli spännanade o se va det e för kläder jag har får. =) hi hi. Eller det är Emma som har fått, för det är barnkläder :P ha ha



Ovido - Quiz & Flashcards