speciellrose86

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Helena - 12 september 2009 21:56

Idag har vi vart på biblioteket med Emma. Det tyckte hon var kul. Frågade henne om hon ville låna hem en bok men det ville hon inte.

Efter bibblan så gick vi till 52:ans Café och fikade. He he, Emma tog en cola och en prinsessbakelse. Jag skulle hjälpa henne att hälla upp colan i glaset hon hade fått, men hon vägrade. Hon hade ju redan bestämt vem det var som skulle hälla upp den i hennes glas. Och inte var det mamma eller Pippi. Utan det skulle HAN som JOBBA inne på cafét göra. Och inget i världen kunde få henne att ändra sig :P Lite roligt :D


´Kollade en sväng på Lions oxå. Det var inte mycket nytt dom hade fått in men trots det så gjorde jag ett jättebra fynd. Köpte en ny säng, vilket var välbehövligt. ;)

Ringde efter mamma och pappa och frågade om dom kunde komma in till Herrljunga och hjälpa mig hem med den och det kunde dom. Så dom dök upp efter en stund och sängen kom hem. Drack kaffe och fikade ihop och pappa och Mikael + Pippi skruvad ihop sängen. 

det blev "görbra"


När dom åkt hem började jag med middagen, - stekt potatis med falukorv och majs.

Efter maten gick vi ut en sväng, Emma var rastlös inne

Var även och handlade på ICA.


Gick sen upp. Emma ville ha lite mat, (hon åt inte vidare bra till middagen )  så jag värmde en burkmat som hon valde i affären idag. Hon brukar inte få äta dom egentligen, men nu har det blitt 2 undantag !

Emma är på väg att bli sjuker, hon kräktes förut och har ont i magen. Feber oxå skulle jag tro.


Mamma & pappa + syskon kom upp igen, dom hämtade sängen.

Emma la sig och somnade runt kl 20.00


jag grejade lite och sen kollade jag på data / Tv lite.



Ovido - Quiz & Flashcards