speciellrose86

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Helena - 10 september 2009 08:30

Började tvätta kl 11 idag. Hade 4 maskiner, så tvättningen var jag klar med ca 12.30 - 13.00 Vilket var bra för då kan tvätten hänga till 16 och torka. =)


Efter att ja vart o hängt upp den sista maskinen med tvätt så hoppade jag in i duschen. Sen var det dax att gå iväg. Mötte upp mor & far vid ICA. Sen drog vi vidare mot Vedum. Hämtade upp Emma på dagis och sen åkte vi till kyrkan. La blommor hos Peter.


När vi var i herrljunga igen sprang jag bara ner i källaren och hämtade upp min tvätt och hängde upp det som ej hade hunnit torka i min lägenhet. Åkte med mamma´och pappa hem sen. Åt middag där i dag med.- Pommes, kött & sås. gott.


Var hemma igen runt 20.30


Handlade lite och sen gick vi hem och åt kvällsmat. Bäddade sängarna och Emma hoppa i säng. Hon somnade med en gång. jag la mig jag med, läste ut min bok idag. Började på en ny men den verkar helt värdelös....

Ovido - Quiz & Flashcards