speciellrose86

Alla inlägg under september 2010

Av Helena - 22 september 2010 10:23

Hejsan!


Sitter och käkar lite frukost, vilket inte var speciellt gott. :p Men dom säger att man bör äta så då bör jag la göra det :)

Kikar ut över kanstnjen som står precis utanför mitt köksfönster, Himla vackert väder ute idag, Gött det, då jag missade hela dagen utomhus igår. Ägnade mig åt att städa i stället. O resultatet blev jag väldigt nöjd med. Känns som att man fått ett helt nytt vardagsrum. en ny soffa och ett par andra gardiner och lampskärm och några blommor här och där, det gör mycket :)


Idag ska jag ta mig hem till Mor och Far en stund. Få riktigt kaffe där. jag hade ju inge kaffefilter hemma i morse och orkade inte rusa ner till affärn och köpa, så det fick bli snabbkaffe. Vilket inte är speciellt gott, men funkar i nödfall. Morgonkaffet är ju bara ett måste, annars funkar inte dagen ;)


För övrigt vet jag inte vad som ska hitta på i kväll. Har Mikael och Linette här i veckan, så blir la till att hitta på nåt med dom. Kanske ska ut och cykla och ta med Ida så hon får springa av sig lite. det är nyttigt för henne :)


Till helgen är jag bjuden till en kompis på lite party, men vet ännu inte hur det blir med den saken, då jag ännu är lite dålig. Haft ont i halsen sen i fredags och vart matt. Förutom i går, trodde att jag var på väg att bli frisk, men inte då. Vi får la se hur det blir. om inte annat kan jag vara hemma och bädda ner mig i soffan och tända lite ljus och blega på film ;) kan bli bra det med ;)


Nu måste jag diska upp lite, så man slipper stå med det i eftermiddag/kväll då man kommer hem igen. sen gra mig iordning och dra till tåget.


ha en underbar bra dag nu allihopa =)


/ H

Av Helena - 3 september 2010 22:32

Sitter med ett glatt litet gäng och tar ett par öl / vin

Snart blire utgång.

Häääääärligt!


Kram till er alla mina vänner =)

Presentation

Omröstning

Vilken blomma föredrar du ?
 Ros
 Tulpan
 Brudslöja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards