speciellrose86

Alla inlägg under oktober 2010

Av Helena - 10 oktober 2010 23:19

Godkväll =)


Helgen började lite irriterat, men slutade superbra =)

Drog över till Marie på fredagen och tog ett par glas vin och tjöta massa minnen. Kom på massa bus som man var ute på förr. Men det tänker jag inte nämna här ;) Kanske om du frågar snällt, hi hi. 

Dansade gjorde vi givetvis massa oxå. =)


Lördag morgon vakna jag av att Marie höll på att stöka omkring, men orkade inte gå upp. Bara vände mig om och somna om. Sen rätt som det är väcker hon mig och säger att hon måste åka till Skara. Kl 9 på morgonen ! Hennes mobil laddare hade på nåt sätt under nattens lopp gått sönder. Människan hade i alla fall så gott som panik, då hennes batteri snart var slut. Ha ha. Jag för min del sov en stund till när hon åkt, sen gick jag upp o klädde mig och slängde mig återigen på soffan, kikade TV =)

12.32 åkte jag hem till Herrljunga, då Marie inte hade kommit tillbaka...

Hemma städade jag och kollade film. O tog det lugnt =)


Idag var jag hemma nästintill hela dagen. Fast sen på eftermiddagen drog jag över till Vedum. Då till Marie. Sofia, Maria, Kaj och Tobbe kom oxå en sväng. Det var trevligt =)

När jag kom hem igen kollade jag en stund på en film och tog det lugnt. Nu sitter jag här o bloggar lite.


Får la tänka på refrängen snart, blev sent i natt så kanske borde lägga sig tidigare denna afton =)


Jepp, trots att helgen började lite irriterat slutade den i alla fall bra =)

Av Helena - 8 oktober 2010 14:03

Idag känner jag mig väldigt seg. En aning irriterad oxå. Hoppas att det blir bättre längre fram i dagen vi kommer. Är ju trots allt helg idag =) Får se vad man kan hitta på idag =)


För övrigt har jag inte gjort så mycket idag, mest tagit det lugnt. Vaknad sent oxå. Kunde absolut inte sova i natt när jag gick o la mig. så gick upp o la mig på soffan och kolla på "Jims Värld" Somnade inte förän klockan var 4.

Har i alla fall fått dammsugit här hemma, en vettig sak i alla fall ;)


Nu ska jag nog slänga mig på soffan en stund o kolla nåt avsnitt av " Lilla Huset på Prärien"


Sen får man se vad man får ut av denna dagen....

Av Helena - 8 oktober 2010 00:27

Då fick man för sig att skriva ett inlägg, fast har inte en aning om  vad bara   

Har inte hänt så vidare mycket idag.


varit ute på nåra promenade och småpysslat lite hemma O sovit en stund oxå. Råkade somna på soffan förut efter middagen. Helt onödigt, för nu är jag inte alls trött   Sen är kanske allt kaffe jag druckit dag oxå en bidragande effekt till att jag inte är trött.   


Så nu sitter jag här denna afton o lyssnar på musik, Eller jag lyssnar i det stora hela bara på en enda låt. Just för att den har en sån bra melodi   

Får ju inte glömma o berätta att jag pratar med Fredik Eklund på FB oxå. Riktigt trevligt   

nu tänkte jag att jag ska krypa ner i säng o kika lite på TV sen sova. Eller försöka i alla fall =)

Presentation

Omröstning

Vilken blomma föredrar du ?
 Ros
 Tulpan
 Brudslöja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards