speciellrose86

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Helena - 9 september 2009 10:00

Idag gick vi upp runt 09.00 Linette skulle komma in med tåget ca 9.05 Men tåget var försenat och kom inte förän kl 9.50 nånting. Mikael gick och mötte henne vid skoaffären. När dom kom hem drack vi kaffe ihop och åt frukost.

Knallade sen ner till Reprisen för att kolla om dom hade nåt roligt inne till försäljning.

Jag hittade 2 små bord i gammal stil. Dom köpte jag.


Väl hemma gjorde jag iordning på borden. jag satte båda i tv-rummet. Ett gjorde jag iordning som ett minnesbord till Peter. Så jag satte fotoramen med honom i och en ljuslykta på det bordet. Riktigt fint blev det. Det anda satte jag DVD.n på. det såg lite mesigt ut, men det gör inget. det uppfyller sin funktion i alla fall.


Efter att jag var klar med det så började jag med maten. Potatisklyftor, köttbullar och sås. Men när maten väl var klar hade jag ingen matlust och mådde illa när jag åt, så jag struntade i att äta. Åt bara lite.

När vi precis hade ätit klart kom Mamma och Pappa, Jonas & Ida.

jag bad Jonas att koka kaffe, så kunde jag diska upp efter middagen. Sen pratade vi allihopa en stund.


Kl 16.30 drog sig Micke och Linette mot tågstationen. Linette skulle hem. Vi andra gick till affären och handlade lite.


På kvällen kollade jag å TV och lite på datan.



Ovido - Quiz & Flashcards