speciellrose86

Alla inlägg under oktober 2008

Av Helena - 30 oktober 2008 22:19

Jaha... nu snöar det här i Kumla =(

Kan undra om det är snö hemma... Hmm...

 Hoppas att det inte är det, jag vill inte ha nån kall snö.

En stor fet sol är bättre i stället.

Ja ja....

KRAM / Maja ;)

Av Helena - 30 oktober 2008 14:39

Ett par rosor jag fick en gång för längesen =)
De har jag nu torkat o satt i en vas på bokhyllan i mitt vardagsrum.


/ Speciellrose =)

Av Helena - 30 oktober 2008 14:37

Min söta lilla dotter ligger på soffan o vilar =)


Puss på dig min underbara lilla Tös =)

Av Helena - 30 oktober 2008 14:23

Ett foto på mig & Linnéa

Och ett annat på min lillebror Jonas & Linnéa



Av Helena - 30 oktober 2008 14:19

Åhå... Ännu mera foton på mig =D


Se, se se se!!!


*Ler*


Kram / Lilla jag

Av Helena - 30 oktober 2008 14:15

Tjo!


Här kommer det några foton på mig ;)         

Ha ha, jag ligger i Min dotters resesång som en kompis har när jag o min dotter kommer o hälsar på henne. *Hi hi*    

 *Ler*



Av Helena - 21 oktober 2008 18:43

Hej min Kära vänner !


Hoppas att nu har det bra! Här hos mig är det helt okej =)

Längtar tills i morgon! Då ska jag hämta min dotter <3

Har tänkt att jag o Emma ska gå ut till lekplatsen o leka då. det tycker hon är sååå kul. Och jag med för den delen... ( Men det är en hemlighet, så var tysta om det är ni snälla ;)   )


Ska även jobba i morgon. Packa diskmedel blir det nog, eller så blir det att jag får åka med ut på nån fixartjänst. Hoppas nästan på att det blir nån fixartjänst, så tiden går fortare =)


Nu ska jag ladda upp några foton på datan och greja lite... vem vet, de kanske hamnar här till slut :P


Ha det gött, så återkommer jag ;)


/ Puss Helena




Av Helena - 18 oktober 2008 22:33

Hej alla glada=)

Längesen man skrev nåt här. Så det e la änna dax att skriva en rad eller två här nu. =)


Det har hänt så mycket nu det sista =) Massa trevliga saker =)


Var tillexempel i Kumla från den 2 oktober till 6 oktober. Hade trevligt. På fredags kvällen var jag ute på krogen med Linnea, fredric, Bruno o Kala. då vi var på Paloma. Riktigt nice var det =)

Lördagskvällen var vi oxå ute, fast Bruno var dock inte med då. Var även då på Paloma. De hade trubadur där. Shit vad längesen det var man var på nåt sånt. En riktigt mysig känsla det där med trubadurer =) Mega trevligt ;)

På måndagen åkte jag hem till Fåglavik igen.


Sen har jag även flyttat oxå =) Bor numera i en 3-rummare mitt inne i Herrljunga =) Jag o min lilla dotter Emma <3

Nu har jag bott här i en vecka. Och jag stormtrivs redan =) Så jäkla fin denna lägenheten. Riktigt trevligt här. Bara lite flera blommor och tavlor som fattas nu. Och en o annan matta =) sen e det perfekt här ;)


Hmm... nu orkar jag inte skriva mera... trötter som fanken. Tror jag ska lägga mig och läsa en stund =)


Skriver mera i morgon =)


Puss o kram från en lycklig Helena <3

Presentation

Omröstning

Vilken blomma föredrar du ?
 Ros
 Tulpan
 Brudslöja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards