speciellrose86

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Helena - 5 september 2009 17:01

Idag vaknade vi kl 9. Gick upp och kokade kaffe och kollade på datan. Väckte Linnéa runt kl 10. Åt frukost och knallade ut. Gick till biblioteket och kollade i lagboken. Sen gick vi och kollade en sväng på Lions. Hittade ett bokmärkesalbum med massa bokmärken som jag köpte. Det var massa gamla bokmärken i det. 10 spänn fick jag ge för det. Tänkte Emma skulle få det av mig. Avslutningsvis handlade vi lite fika på ICA och gick hem o fika och drack kaffe. Jag grejade med bokmärkesalbummet. =)


Åkte hem till mamma och pappa och åt middag ihop med dom. Köttfärssås med pasta/ ris.

Övertalade Jonas att komma med mig hem och sova över. =)

Hemma i herrljunga igen sprang vi in på ICA och köpte chips plus en plopp-påse sen gick vi hem och spelade Monopol. =)



Ovido - Quiz & Flashcards