speciellrose86

Alla inlägg under januari 2012

Av Helena - 16 januari 2012 14:27

Hmm.... att det ska vara så svårt att komma ihåg ett simpelt lösenord. För att ens komma in på min blogg har jag suttit i en halvtimma o testat olika lösenord som jag tror mig kunde ha haft. Men icke! O det lösenord jag nu skrev in för att lyckas komma in igen, har jag givetvis glömt redan   

Får väl byta då, så jag kan logga in utan att bli tokig !!

Jahapp... idag var det beräknad förlossning... men ännu har inget hänt. Bara haft massa förvärkar. Vill så gärna att det sätter igång nu. Mäkta trött på att vara gravid nu. Känns som jag vart det hur länge som helst... visserligen är 9 månader ganska länge, men det känns som att jag skulle var gravid det dubbla   Så nu får lillen/lillan titta ut tycker jag. 


kan undra vad som man ska hitta på nu då... kanske diska lite och sen se om det finns något på TV.... o vänta på värkarna   



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken blomma föredrar du ?
 Ros
 Tulpan
 Brudslöja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards