speciellrose86

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Helena - 8 september 2009 10:00

Idag tog jag sovmorgon. Gick upp runt 10.30 -11.00 Skönt att sova ut. har ju blitt dåligt med sömn nu den sista tiden.


För övrigt har jag grejat lite idag oxå.


Åkte till Vedum & Vara en sväng oxå. Hämtade upp nallen och de 2 pennorna hos Peter och tog med dom ner till Vara. Åkte till Amiga och plasta in dem, Yvonne hjälpte oss med det. Det blev bra. På så vis blir dn inte våt när den sitter uppe vid graven om det regnar och likadant när det snöar.

Åkte sen och handlade på ICA.


Jag åkte med mamma och pappa hem och käkade. Kebabkött med potatismos och kebabsås. Men det var jäklar vad såsen var stark. det var så det eldade i truten efter att man ätit klart :P ha ha.


Senare åkte vi till Floby och hälsade på Veppa. Drack kaffe och tjata lite. Pappa och mamma tog med en data hem.

Mikael följde med mig hem. Sov över. Han skulle träffa Linette tidigt i morgon bitti så han tyckte det var lika bra att sova över hos mig, så slapp mamma och pappa gå upp tidigt bara för att köra in honom till Herrljunga


Vi satt och pratade några timmar när vi kommit hem. Runt 00.30 gick jag och la mig.

Läste en stund.

Sov sedan

Ovido - Quiz & Flashcards