speciellrose86

Alla inlägg under maj 2009

Av Helena - 6 maj 2009 07:11

Hejsan =)

Det var ett tag sen man satt och klinkla här. Är ju så när man inte ha nätet hemma längre. Men ska fixa det efter sommaren här nu =)

Vet nu vad?

Idag är dagen jag längtat efter, och i morgon är dagen jag längtar efter. =)

Idag ska jag nämnligen hämta min underbara lilla dotter och i morgon ska vi ut och resa med tåget. Ska upp mot kumla och hälsa på Linnéa. Sen på Fredag ska vi alla tre vidare mot Örebro där vi ska träffa våra pojkvänner. =) På Lördag ska jag ocvh Emma upp tidigt. Stefan med. Vi ska till "Lek & Bus - landet" med Emma. I (3)!!! timmar! Hon kommer att vara helt slut efter det =).

 På söndag ska jag och Emma åk med Linnéa tillbaka till Kumla. Sen beger vi oss hemmåt herrljunga igen. Dock så vet jag inte när. För vi har en "Öppen Biljett" hem så vi kan åka med vilket tåg vi vill =)

Nu så ska jag snart börja tvätta. Så jag f¨år väl ta och kolla om all tvätt ligger i tvättkorgen. =)

Men jag skriver väl mera i morgon kväll. Om hur resan med tåget gick.

Men det ska nog gå bra. Emma tycker att det är roligt att åka tåg och brukar varar duktig. =)

Puss på er så länge =)

Emma: Mamma älskar dig min underbara lilla prinsessa. =)



Presentation

Omröstning

Vilken blomma föredrar du ?
 Ros
 Tulpan
 Brudslöja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards