speciellrose86

Alla inlägg under mars 2010

Av Helena - 18 mars 2010 09:20

Morron !


Nu på med sockar och borsta håret .

Sen ut och hämta Emma och gå o handla =)



Mamma älskar dig min älskade lilla prinsessa Emma. Puss och kram

Av Helena - 17 mars 2010 17:16

Nu blir jag bara så paff. Ramlar nästan av stolen här!!!

Av Helena - 16 mars 2010 21:02

Hejsan alla glada =)


Idag har jag haft besök av min kusin A och hennes barn H & M =) Kul o se dem igen. Jag bjöd på kaffe/saft och fika. Mikael var här med. Vi pratade massa och lekte med barnen. Dom är så härliga de små charmtrollen =) Synd bara att inte Emma var hos mig idag, men hon kommer ju på torsdag. Längtar så. Saknar henne så otroligt mycket. Mitt lilla hjärta   


Var och kollade i "Sveriges minsta galleria" med A och barna + Mikael.  Dom har mycket fint där. Måste ju finna nåt att ge till Cissi och Kennys lille son, Killian. Men frågan är bara vad... Kläder eller nån mjukisnalle. Som sagt dom har ju mycket fint där, men få fundera på vad jag ska ge. Om jag köper nåt där vill säga...   


Efter att a hade åkt hem med barnen gick jag och Mikael upp till mig och jag röjde lite i köket och pratade med honom. Sen kl 17.00 gick han för att ta bussen hem till Ljung. Jag städade upp på Emmas rum och greja lite. Sen blev jag så trött så jag la mig och läste en timma eller två. En riktig najs bok jag läser. Författaren till dem böckerna skriver så otroligt bra.


Nu har jag precis duschat och bloggar en sväng nu =)

Snart kommer älsklingen. Saknar honom så när han inte är hos mig eller jag hos honom. Han är helt underbar! Fattar inte att jag släppte iväg honom den där första gången jag träffade honom. En underbar helg år 2008 ! Men nu har jag honom i mitt nät och jag släpper honom aldrig!!! Jag älskar honom med hela mitt hjärta   



Av Helena - 10 mars 2010 22:45

Var på ett möte i Vara idag. Hatar dem mötena. Men hopppas nu att skiten är slut, och att jag inte behöver ha nåt mer med dom och göra. Blir bara så arg på dem!  Usch, sicka joter!!!


För övrigt har jag vart hemma hela dagen, gått och småpysslat lite och plockat undan massa saker och lagt dem på sin rätta  plats.


Kollat lite på TV och spelat spel på datan.


Nu är det snart dax att hoppa i säng. kanske blega lite på 7th heaven eller möjligtvis läsa lite. Längesen jag läste.




Av Helena - 10 mars 2010 08:41

Nu närmar det sig. Är så sjukt nervös inför detta. Alla tankar och funderingar. Kommer det att gå bra? Kommer det att gå min väg? jag lever i mina drömmar när det gäller den saken. Vill så gärna tro att det går min väg. Det gjorde ju det i förra som var i alla fall. Så varför skulle det inte göra det nu...?!? Det måste bli rätt även denna gång. Bara tiden kunde gå lite fortare än vad den gör. Så man slipper att gå här o tänka på allt som komma skall... Bara få det överstökat, det e jobbigt ändå... måste dra upp allt än en gång, saker man bara vill glömma mest av allt. Det finns så många olika frågetecken, kommer jag få besked samma dag eller kommer jag få lixom förra gången vänta i två veckor innan beskedet ens kommer?


Det är bara att ta det som det kommer antar jag. Göra som jag gjorde förra gången. Gå in rakryggad och inte på några villkor visa några som helst tecken på osäkerhet. Prata med styrka i rösten och bara vara sig själv.


Jag ska kämpa som sjuttsingen! Allt för att vinna det jag älskar allra mest!!   


Håll tummarna för mig är ni mega rara!!!



Ovido - Quiz & Flashcards