speciellrose86

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Helena - 3 september 2009 16:12

Idag har jag och stefan grejat lite oxå. Jag började tvätta kl 11 och höll på med det till klockan var 16.00. Dammsög och skura golven oxå. Så nu är det fint här och städningen är helt klar. :)


Kl 15.05 kom Linnéa in med tåget till Herrljunga. Gick och mötte henne. Gick sedan ner till apoteket för jag skulle ha värktabletter och näsdroppar. Gick efter det till tågstationen igen, för Linnéa skulle beställa en biljett hem igen på Söndag. Sen var det bara raka vägen ner till Molins Garden och hämta den gravbuketten hon ska ha med sig i morgon på Peters begravning.


Hemma igen var jag tvungen att springa ner direkt till Tvättstugan och ta ner min tvätt. var en halvtimma sen, men hon som skulle tvätta efter mig sa att det inte gjorde något. Och det var ju bra. =)


Uppe i lägenheten igen kokade vi kaffe och drack det. Efter en stund kom pappa och jonas och hämtade upp oss. Vi följde med dom hem. sen åkte Jag, Linnéa & Jonas med mamma och pappa till församlingshemmet i Vedum för att duka till i morgon. Stefan var hemma med Mikael & Linette.


När vi var klara åkte vi hem till fåglavik igen och jag klippte Jonas.

Sen körde pappa hem mig & Stefan + Linnéa.


Åt lite räkor och sen hoppade vi säng

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards