speciellrose86

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Helena - 1 september 2009 22:02

Det blev inte mycket städat här inte förut. Hann bara med köket. Men får la göra resten i morgon. Tänkte jag skulle vara extra duktig och svabba av fönstren i morgon oxå. Det behövs, speciellt dom fönstren som är ut mot gatan.  Vacuum cleaner


Måste försöka att komma iväg till apoteket i morgon oxå, köpa näsdroppar. Har en envis förkylning på gång. Och den kom ju väldigt olägligt. Med tanke på att onsdag och torsdag kommer det folk till mig och sen att begravningen för min älskade tvillingbror är på fredag oxå. Men jag får la ta det som det kommer.


Hittade i alla fal en kofta i Borås idag. Jättefin och jag har tittat på en sådan förut men då hade jag inte råd. Så den jag köpte idag var både fin och billig så då passade jag på. Smiley Love    Tänkte jag skulle ha den på fredag nu.

För övrigt köpte jag inte något. Hjälpte mamma att hitta en fin top o kofta. Hon blev fin i det. Så det köpte hon =)

Pappa hittade ett par svarta byxor som han skall ha.


På väg hem från Borås åt vi pizza i Fridstad.objects 2 Dom hade glutenfria pizzor det så ni kan ju gissa vem som blev glad över det. GRODAN !!!Animals 3 ( min storebror som är glutenintolerant ) Åkte raka vägen hem sen och lämna lite saker uppe hos mig o knalla ner till ICA och handlade lite.


Hemma igen tog jag det lugnt. Kollade en stund på TV och knappa lite på datan.  Tänkte jag skulle lägga mig nu snart. Är rätt trött och sliten. Bed



Av Helena - 1 september 2009 10:06

Vad trött jag var i går. Somnade på soffan redan kl 19.30 Tänkte jag skulle sett en film på 4:an igår som började kl 20.00 men det sket ju sig. Iofs vaknade jag runt 21.00 men då stängde jag bara av data och Tv i vardagsrummet och gick o la mig i sovrummet där jag knäppte på TV:en, Men det tog bara 30 min så sov jag igen. Sov i alla fall bra och vaknade inte förän kl 08.00 idag. Sömnen behövdes. smileys 14


Tänkte jag skulle hinna med och städa upp lite här idag oxå. Ska även hinna til borås oxå. Får se hur mycket jag hinner med idag, det är ju en dag i morgon med :P     Broom


Ovido - Quiz & Flashcards