speciellrose86

Alla inlägg under januari 2009

Av Helena - 27 januari 2009 10:59

Hallå på er ! =)


det var länge sen jag skrev nåt här. Men jag har inget internet hemma längre. Fast väntar på att morsan och farsan ska fixa till det. Men det tycks ju ta tid.


För övrigt rullar allt på som vanligt. Har även börjat att skriva på en bok, men det är svårt. Står just nu och trampar på ett o samma ställe i boken. funderara mycket på hur jag ska gå vidare i boken, men det ger sig väl. ;)


Usch vad veckorna går sakta. Att det inte bara kan bli Torsdag idag. Då ska jag hämta min underbara dotter. Ska även på möte. På socialen, angående Utredniongen på min doytter. det ska bli intressan t o se vad dom har kommit fram till. sen är det bara till att hoppas att min advokat hör av sig angående en rättegång. För den skiten har inte ens börjat än!


På fredag kommer Styefan igen oxå. Det blir kul. Kan undra vad man ska hitta på denna helg? Hmm... jag får snurra kugghjulen lite ;)


Och äntligen! På måndag tar jag tåget till Kumla igen. det var ett tag sen man var där nu. Ska bli kul o komma iväg lite. Saknar Linnéa nåt grymt. Givetvis mina andra kompisar där uppe oxå. :P


Jahapp nu ser jag postmoppen utanför, så nu kommer posten. ska springa ner o kolla om jag fått nåt. Kan ju hoppas på att få ett roligt brev att läsa eller nåt annat kul ;) *Springer o kollar* nähäpp, lådan var tom!!! :(


nä, nu måste jaq sätta igång o greja lite här. småplocka lite så jag inte har allt att göra i morgon när jag ska städa. :)


Skriver mera sen kanske. Annars ses vi när vi ses.


Puss och kram på er från en Toka! ;) Ha ha




Presentation

Omröstning

Vilken blomma föredrar du ?
 Ros
 Tulpan
 Brudslöja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards