speciellrose86

Alla inlägg under mars 2009

Av Helena - 6 mars 2009 14:08

Var ute och gick för ett tag sen med Linnéa i Kumla. Tog då några bilder, bland annat denna bild. Mysigt med all snö. :)

Av Helena - 6 mars 2009 14:06

Här hitta jag en liten gumma i en låda. :D

Du är då för rarer Emma <3

Av Helena - 6 mars 2009 14:03

Emma är med mig och lagar mat. Kryddburken i högsta hugg, så antagligen behövs det mera krydda ;)

Av Helena - 6 mars 2009 13:59

Emma tycker att det är roligt med vatten =)

Hon kan stå hur länge som helst och bara leka. Speciellt roligt är det när jag diskar då hon brukar få lite diskmedel oxå :)

Av Helena - 6 mars 2009 11:09

Tog en lång sovmorgon idag. Så nu sitter jag här alldeles yrvaken och gnuggar bort sömnen ur ögonen, men den vill inte försvinna. Kaffedoften kommer smygande från köket, kanske vaknar till av lite kaffe. :) Kollar ut genom fönstret och ser fåglaran sitta i trädet. Ett och annat tåg rusar förbi....

Nu är kaffet klart.

Skriver mera sen =)

Puss puss

Av Helena - 5 mars 2009 10:16

Kom nyss hem från en promenad. Skönt väder ute. Inte så kallt. Perfekt väder att ut och gå i. Hoppas att solen kommer fram som i går oxå. För då var det skönt att promenera. Jag och Jimmy var ute en sväng. :)


Dricker en kopp med kaffe nu och klinkar ner några rader här.

Linnéa vaknade la nyss av telefon som ringde. Hoppas att hon går upp nu för jag skulle vilja äta lite frukost :)


Idag kommer Fredric oxå. Fast det blir senare i eftermiddag eller framåt kvällen till. Jag skulle egentligen åkt in till Örebro idag och sovit hos Stefan men sen skulle han jobba längre än vad som var planerat i morgon så det blir inget med det :P Han kommer hit i morgon efter jobbet istället.


Kanske skulle se om man kunde lägga upp några nya bilder här idag med. Har några nya på mig och på min lilla älskade dotter :))

Presentation

Omröstning

Vilken blomma föredrar du ?
 Ros
 Tulpan
 Brudslöja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards