speciellrose86

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Helena - 7 september 2009 13:00

Idag åkte jag till Alingsås kl 8.30 Skulle träffa advokaten kl 10.00 Prata lite om hur man ska gå till väga med Manne. Eftersom han gick emot dombeslutet i fredags. Men kunde inte göra så myket enligt advokaten, bara att ta upp det när det blir huvudförhandling i rätten.

Pratade om lite andra saker oxå.


Efter att jag var klar hos advokaten åkte vi till ICA Maxi och handlade lite. Hittade billiga strumpor till mig, som jag så väl behövde. Köpte även gatkritor till Emma. Hoppa att hon tycker om det! Tungan ute


Åkte sen med mamma och pappa hem. Åt middag med dom, kokkorv med potatismos. sen körde dom fram Mikael och Linette till Herrljunga, Linette skulle med tåget hem idag.


När dom kom hem drack vi lite kaffe och sen åkte vi iväg Vedum och hämtade en nalle och 2 penor som Peter hade på sin grav. Ska kolla om vi kan plasta in det och sätta tillbaka det hos Peter igen. Då blir inte sakerna förtörda av ragn och sånt. Efter att vi vart på kykogården åkte vi vidare mot Vara. Skulle till Susanne. Ingalill och Bengt var där oxå. Vi ville att Susanne skulle gå igenom Peters journaler från sjukhuset, men det gick ju inte, Hon drack ju när vi kom och var "bra i gasen". Men Ingalill läste igenom dom och så diskuterade vi lite om det. Vi tror att dom på sjukhuset har skrivit om alla papper, för det finns en hel del saker i dom som inte stämmer. Väntar på att en läkare ska ringa oxå, får se vad han säger när han väl ringer. Men nåt är det som inte stämmer.


Jag var hemma igen runt kl 22. Startade upp datan en stund bara för att koppla av och få nåt annat att tänka på.

Efter en timma gick jag i säng. Läste en timma innan jag släckte lampan för att somna.



Ovido - Quiz & Flashcards