speciellrose86

Alla inlägg under september 2008

Av Helena - 29 september 2008 21:25

1. På väg hem från en promenad

2. En fin promenadväg

3. Vacker blomma hemma i trädgårdslandet.

4. Gula fina blommor

5. Det finns en blomma vit som snö, den kan ej vissna eller dö....

6. Bakgården hemma hos min föräldrar

7. Oväder på  gång...

8. Flugsvamp

9. Bommavägen - en mysig promenadväg =)

10. Dimmig morgon

11.Så här fint e de hemma i trädgården på morronen när solen e på väg upp

12. Höstsolen visar sina starka strålar

13: Mina föräldrars hem

14. Mysig bild

15. En ensam blomma

16. En dimmig morron

17. Solen stiger upp över taket

18. Skuggan av ett träd. Vackert.

19. Högt över trädens topp

20. Mysig gungplats =)

Av Helena - 18 september 2008 09:18

Här e det några foton på mig =)


1: Jag flummar framför kameran

2. Jag ute på en promenad.

3: Jag & min Dotter. Visst e vi söta ?! =)

4. Jag sitter o solar. =D


Av Helena - 18 september 2008 09:01

Här e det några foton på min dotter =)

1. Hon lär dockan att gå =)

2. På promme med dockan.

3.  Lekdax i gruset, skojigt ! =)

4. På väg hem från en promme i skogen. Emma gillade skogen skarpt. =)

5. Här påtar hon i landet. Duktig flicka det =)  

6. Här krattar hon gräsmattan efter att råddjur har vart framme o sprätt.  

7. Hon e på lekplatsen med mig, morbror & Linette. =)



Av Helena - 15 september 2008 19:04

Av Helena - 5 september 2008 10:22

Hej på er alla!

Idag e det fredag och jag har tagit sovmorgon Ledig ifrån jobbet idag. Gott det =)
Kanske skulle berätta lite vad jag gör på jobbet =)

Det jag gör är att packetera olika saker och sen håller vi på en dell fixartjänster, vilket innebär att vi åket ut o klipper gräs och rensar i rabatter och även städar åt folk. Det e det jag kommer på nu i alla fall.   Har ju bara vart fdär i en vecka. Det jag gjort i veckan är:

Måndag: Packat diskmedel
Tisdag: packat diskmedel + rensat ogräs.
Onsdag: Packat hushållspapper
Torsdag: Packar hushållspapper + klistrat ettiketter på burkar.
Fredag: LEDIG

Hmm... ja det var en del tråkiga stunder där. Det allra tråkigaste var att packa hushållspapper och så fick jag så jäkla ont i händeran när jag stod o packa dem. Eftersom jag har ledvärk. Det som har varit roligast att göra är att packa diskmedel.
Men det e klart, allt blir ju genast mycket roligare med bra arbetskamrater att prata med när man jobbar. =) Och det måste jag ju säga att de är bra kamrater. =)
Jaja. nog om jobbet, jag trivs och har skoj där i alla fall. Vilket e sketbra- =)

Idag sitter jag i Kumla. Åkte hit igår. Så nu hälsar jag på Linnea över helgen. Åker inte hem förän på söndag kväll.

Idag kommer det en kompis ifrån STHLM hit. Det ska bli kul. Så får vi se vad vi hittar på allehopa. Men nåt får det bli i alla fall. Nu ska jag ta det lugnt i alla fall. De andra sover som grisar här. Hmm... får la snart väcke dem. hi hi.

Hmm... nu ska jag gå o klä på mig lite här och sen ut o röka. Och radera massa sms på telefonen. För en vid namn Fredriksson håller ju på o bombar mig med sms. :p Ha ha. men det e bara roligt. =)

Ha det så bra så länge, kanske skriver mera senare.

Pöss pöss.

Ovido - Quiz & Flashcards