speciellrose86

Alla inlägg den 27 november 2008

Av Helena - 27 november 2008 14:25

Tjenixen...


Mor & Far, Micke & Jonte var här tidigare idag. de lämnade en madrass som kommer att behövad nu i helgen. Sen drack vi en kopp kaffe. Sen var dom tvungna att fara iväg. Till KSS, Micke skulle till läkaren åsså skulle dom hämta upp Peter oxå. Han hade en extra dialys idag. Annars är han ledig från den på Torsdagar och Söndagar.


När de åkt så började jag att städa, och sen har jag hållt på fixat och donat. Har bland annat dammsugit, skurat och dammat precis överallt. :P Så jag har minsann vart duktig idag. =D


Nu ska jag kila ner på byn o handla lite. Och kolla hur det går med granen som dom håller på att sätta upp precis utanför mig :P

 Men vi ses säkert senare ;)


"Om du på mig får syn,

Så är du troligtvis oxå i byn"  :P


Bye Bye <3


Klockan 18.15


Har nyss skickat in en fiskgratäng i ungnen, så nu blir det snart mat :P Hade ju tänkt att äta soppa idag men det är lite trist mat så det fick va =D


Var ute på byn och kollade lite i affärer just för att få tiden att gå. Hittade många intressanta saker som kommer att bli julklappar, om jag inte kommit på nåt annat när det är dax att köpa dem :P

Hittade i alla fall en present till Stefan. Så hoppas nu att han blir nöjd. Men vet att han har kollat efter en sådan här sak :P

 När jag kom hem slängde jag mig i sänga o kollade på TV och drack kaffe. Kollade på "Våra värsta år". Ett skojjigt program det med =D


Usch, nu är jag verkligen hungrig, så nu får fiskgratängen vara klar snart!


Jag tänkte jag skulle lägga ut några foton här sen. De blev tagna nu i helgen när jag hade min dotter. =) Och sen har jag tagit några idag med, men vet inte om jag lägger upp dom här, de blev inte så där jättebra. Vi får se, men hur som helst så kommer det några på Emma i alla fall <3


Klockan 20.55

Fiskgratängen var god. =D När jag ätit gick jag ut en sväng. Skönt med frisk luft. Tänkte jag skulle bli av med huvudvärken om jag fick frisk luft, men icke sa nicke. Tror huvudet ska explodera snart, så jag hoppar i säng istället. O tar nya tag i morgon =D


Hoppas alla har haft en bra dag!

Kram / Hella <3


Ovido - Quiz & Flashcards