speciellrose86

Alla inlägg den 23 november 2008

Av Helena - 23 november 2008 22:23

Idag har vi inte gjort nåt speciellt. Tagit det lugnt hela dagen. Jag har vart lite dålig. Satte igång TV:en en stund i dag för en gångs skull. Kollade på Idol. Det kan vara rätt roligt att se på =) Fast Emma tyckte nog inte att det var roligt för hon satt och titade i en bok sen kröp hon upp i mitt knä och somnade bums. :P När idol var slut la jag över Emma i soffan och bäddade om henne med en filt och sen stängde jag av TV:en för att inte störa henne när hon sov.


Gick o hämtade mig en kopp kaffe och satte mig vid datan en stund. Loggade in på MSN och pratade med Stefan och JP en stund. Sen kom Mor & Far & Jonas och tog en snabbkopp kaffe och pratade lite. =) Roligt med lite besök i bland :P När vi druckit kaffet så vaknade Emma.

Mor & Far pratade lite med henne sen ick vi ut och röka. Jonas var kvar inne med henne. Sen åkte dom vidare och handla o sen hemåt.


Jag började med middagen. Idag blev det fiskpinnar med mos. Orkade inte göra nåt som tog längre tid eftersom jag ej vart bra idag.

Efter middagen plockade jag iordning och sen städade vi lite.


Övriga dagen har vi bara tagit det lugnt och lekt, dansat och sjungit. En o annan bok har blivit läst oxå.


Nu är Klockan 22.45 och jag sitter och lyssnar på Emmas andetag och datorfläktens surrande. Kanske skulle dra i gång lite musik lite lågt. :P

Snackar emd Linnéa på MSN oxå :P


Snart e det det dax att sova. Upp tidigt i morgon och lämna charmtrollet på dagis och gå på utvecklingssamtal. Sen bär det iväg mot jobbet. 


Puss & Kram syns på stan :P






Ovido - Quiz & Flashcards