speciellrose86

Alla inlägg den 22 november 2008

Av Helena - 22 november 2008 21:51

Idag vaknade lilla charmtrollet runt 07.30 Gick upp och lagade iordning välling och sen kröp ner i säng igen så hon fick dricka sin välling. Sen gick vi upp och jag bytte blöja på henne sen satte vi igång datan och gjorde en lista med musik som vi lyssnade på. Efter ca två timmar åt vi frukost - Gröt med kanel. =)


Efter frukost bytte vi från pyjamas till kläder och grejade lite.


Sen gick vi till affärn och handlade till middagen. Sen stannade vi till vid lekplatsen utanför mitt så Emma fick leka. =) Efter en timma gick vi in.

Då började vi med middagen - Köttfärslimpa och makaroner med Bearniessås till. O så klart lingon. ;)


Efter middagen vilade Emma middag och jag drack kaffe och tog det lugnt.

Efter 1½ timma vaknade Emma.


Vi lekte på hennes rum och läste sagor. Sen gick vi och lyssnade på musik - Bamse. Emma tycker jättemycket om Bamse :) Hi hi.


Sen efter en stund badade vi, det var kul. =) Emma är storm förtjust i att bada. Och extra roligt tycker hon det är om jag är med och badar =)


När vi kommit upp ur badet, vilket inte var lätt, för Emma vägrade att gå upp :P åt vi kvällsmat. Sen dansade vi och busade.


Klockan sprang i väg o rätt som det var så va klockan redan 20.00 då dax för Emma att dricka välling och sova.


När Emma somnat pratade jag i telen och sen var jag på MSN och pratade. Kollade även ut på MIRC men där var det så gott som folktomt. :P Så inget att hämta fanns det där inte. Loggade ur istället. :P


Klockan 23.00 gick jag och la mig o läste och messade med L.J När klockan var 00.30 släckte jag och sen somnade jag som en stock :P




Ovido - Quiz & Flashcards