speciellrose86

Alla inlägg den 21 november 2008

Av Helena - 21 november 2008 22:08

Idag åkte jag och Emma med mina föräldrar till KSS i Skövde. Vi hämtade upp Peter och sen gick vi o fikade på sjukhusfiket. När klockan började närma sig 14.00 gick mor och far till Reutomalogen, för mor skulle få en spruta i foten pga värk & inflammation.

Under tiden gick jag o Peter + Jonas ( Mina bröder ) Upp med Emma till Lekterapin. Pratade lite med Stefan som jobbar där och sen lekte Emma med en bobby car och försökte sig även på att cykla, men det gick inget bra. Hon gick då över till en dockvagn och lekte med i stället :P

På väg hem från Skövde stannade vi till i Falköping och var inne på Willys och handla lite. När vi handlat klart o kom ut från affär´n så hade det snöat som sjutton. Det var stora köer att ta sig igenom när man skulle ut ifrån Falköping.

Väl hemma började jag med maten - ris och köttfärssås. Mamma och pappa och alla mina bröder + Linette åt oxå. =)

Efter maten diskade jag och sen tog jag det bara lugnt. Min familj åkte en stund efter maten.

När de åkt så la jag mig på soffan en timma. Emma höll på och klättra vid soffan oxå. Sen låg hon på min mage och jag läste en saga för henne. Hon har börjat att lyssna mer och mer på sagor, det e roligt tycker jag. Mysigt att läsa för henne oxå. ;)

Klockan 20.00 var det dax att ta på pyjamas och göra en flaska välling och sen lägga Emma för natten. Idag somnade hon nästan direkt efter vällingen. Det har väl vart en lång dag för henne.

Nu senare i kväll har jag pratat med Marie B i en timma i telefon. Hon babbla på om allt möjligt :P Inte pratat med henne på bra länge, så det var la lite roligt att höra av henne :P När vi avslutat ringde jag upp Linnéa för hon ringde mig medasn jag pratade med Marie. :P

Nu sitter jag här bloggar, men nu ska jag nog hoppa i säng. 

Hoppas alla har haft det bra idag ;)


~*¤*¤*¤~ MaMmA äLsKaR dIg MiN liLlA pRiNsEsSa - EmMa ~¤*¤*¤*~ 


!!! KRAM !!!

Ovido - Quiz & Flashcards