speciellrose86

Alla inlägg den 19 november 2008

Av Helena - 19 november 2008 19:43

Tjenixen !


I dag tog jag en sovmorgon. Klev upp cirka kl 10.00 Skönt att sova ut nån gång, dessutom blev det sent i går. Somnade väl inte förän kl var 05.00 :P


Kokade kaffe och satte mig och läste knallebladet. Sen röjde jag lite i köket så nu ser det fint ut där. :)
Sprang ner i källaren och kollade om det fanns en tvätttid oxå, men som vanligt var det fullbokat. Fick dock en tid på fredag. =)


Efter att jag grejat och donat klart satte jag mig en stund framför datan. Kollade lite mail och snacka en stund på MSN. =)


När klockan var 14.00 började jag att fixa mig i ordning för att kunna hämta min dotter på dagis kl 15.00 Klockan 14.30 kom mina föräldrar och hämta upp mig. När jag hämtat dottern åkte vi till Vara och handla. Pratade även med Henrik och Christoffer.

När vi var klara i Vara åkte vi vidare till Herrljunga och käkade.


Väl hemma drack vi kaffe allihopa och dottern badade. Mikael kom en sväng med. De åkte hem runt 7-tiden.


Emma lekte en stund med sin docka och sen blev hon så trött så jag gjorde välling till henne. Nu ligger hon i sängen och ska sova.


Usch, jag hade en blåsa mitt under hälen natt, jag stack hål på den o nu har det lossnat massa skin, gör svinigt ont när jag går. Så jag får gå på tå. Fattar inte hur min dotter kan gå på tå, det är ju jobbigt. =D


Kl: 22.36


Nu i kväll har jag haft det tråkigt :P Hade så tråkigt att jag  var tvungen att ringa och prata lite med Linnéa. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Och en del väääldigt intressanta saker ;) hi hi.

Efter att vi la på så låg jag i soffan och blega upp i taket och grunna lite.


När jag grunnat klart satte jag mig vid datan och gjorde en ny blogg sida. Den kommer jag vara anonym, bara för att jag behöver skriva av mig om en del saker. För att kunna gå vidare. Hoppas nu bara att det funkar...


Nu ska jag kika ut på MSN och Mirc en stund till, sen får det bli till att slänga sig i snarkebingen. ;)


<3

~*¤~~¤*~Saknar dig ~*¤~~¤*~

Ovido - Quiz & Flashcards