speciellrose86

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Helena - 28 februari 2009 20:27

Idag åkte jag & Stefan och Emma med Mikael och Linette till göteborg. Vi åkte tåg. Kl 11.08 rullade tåget ut från Herrljunga så vi var framme runt 12.00 Vi började med att gå lite i affärer och kika. Sen efter ett par timmar gick vi och käkade på McDonalds, Emma var hungrig som bare den. Hon fick ballonger på McDonalds oxå. Stefan fixade 7!!! st.... lite väl många tyckte jag. Men Emma hade ju kul med dom i alla fall. Sen när vi ätit klart somnade Emma bums i vagnen och sov i säkert 1.5 timma. Då passade vi på att gå i mera affärer och kikade. Jag kollade efter en jacka till Emma. Fick gå i många butiker innan jag hittade en fin och lagom varm jacka men till slut hittade jag en på Kappahl. Stefan hittade ett par jättefina byxor med Mimmi på oxå. Så dom köpte han till lilla Emma.


Det Emma tyckte var roligast med hela resan var att stå och kolla på alla spårvagnar som åkte förbi och att åka rulltrappa med "pippi" ( Stefan ) Hon åkte säkert 20 gånger upp och ner i rulltrappan om  inte mera. :P ha ha


Runt 18.00- tiden tog vi tåget hem till Herrljunga igen. Mamma och pappa kom upp och hämtade mIkael och Linette. Sen när jag och Stefan och Emma blev själva tog vi det lugnt. Jag har haft en kul dag och hoppas att man snart kan göra om denna lilla tripp igen :)



Ovido - Quiz & Flashcards