speciellrose86

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Helena - 6 februari 2009 17:01

Hallojsan ;)


Nu var det gott att korka upp en ciderflaska och bara koppla av. Stefan är och hämtar mat. Ska ut i dag! Weeiii! ;) Vi ska med Lea och Attic till Paloma senare. Blir till att gå upp till Attic sen när vi har duschat och ätit och förfesta lite med dem. Har inte var ute sen den 25 december så nu i kväll ska jag ha kul. Det finns inget bättre än att gå ut med dessa tre personer :p 


SKÅL på er alla glada människor :) 


Ha en bra kväll alla mina vänner och även dem jag inte känner


********** I.M.Y.M.D ;)


Puss och kram !  

 

Av Helena - 6 februari 2009 09:35

Jag ser det snöar, jag ser det snöar. Det var väl roligt hurra.....Eller INTE! Fy farao för massa snö. Tycker att det vore bättre att våren visade sig istället. Visst snön lyser upp i denna mörka årstid, men jag vill ändå inte ha någon snö. Fast barnen tycker det är kul i alla fall. :)



Usch, är fortfarande tjock i halsen. Det är precis som att det är en förkylning som vill bryta ut men att den inte kan det. Jobbigt är det i alla fall. Ger det sig inte får la jag gå till apoteket och köpa nåt som kan vara bra för att lösa upp allt slem åtminstone. :P 



Hmm... kan undra vad man ska hitta på nu för skoj. Får väl kolla om det finns nåt på TV. Eftersom jag inte är hemma så kan jag ju inte göra vad jag vill :p Är hos Stefan,  men han är på jobbet....



Ovido - Quiz & Flashcards