speciellrose86

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Helena - 5 februari 2009 13:04

MAMMA ÄLSKAR DIG EMMA !!!

Saknar dig min lilla groda. <3

Puss & Kram

Av Helena - 5 februari 2009 13:02

Hejsan.


Nu har man gjort sig i ordning och sitter startklar inför Örebro. Linnéa står i duschen just nu. Vi skulle ha tagit bussen som gick 13.20 in till Örebro men eftersom Linnéa står i duschen NU, så blir det en aning stressigt så vi satsar på att ta 14.05 bussen istället. Det blir nog bra det med. :) Bara vi kommer iväg så...



Av Helena - 5 februari 2009 09:34

Gick ut på en morgonpromenad när jag vaknade. Efter en stund gick jag och hälsade på Stefan på jobbet. Trodde att det skulle vara kallare ute än det var eftersom det har kommit snö under natten. Men det var rätt milt ute måste jag säga. :) Känner av en ny förkylning igen. Det var ju inte längesenjag hade en. Den förra hade precis gett sig, bara lite hosta kvar. Men nu känner jag mig tjock i halsen och igår kväll var jag febrig. Inget kul alls. Hoppas nu att man kan bli frisk än en gång och sen slippa att åka på massa förkylningar den ene efter den andra. Ska börja och göra mig i ordning nu. Hoppa in i duschen och sen väcka upp Linnéa. Kl 13.20 ska vi med bussen in till Örebro. Gå lite på stan och sen går vi hem till Fredric ( Linnéas kille ) och till Stefan.

Men vi höres senare igen om jag har tid :p


Puss och kram kanske ses på stan ;)

Ovido - Quiz & Flashcards