speciellrose86

Alla inlägg den 4 december 2008

Av Helena - 4 december 2008 23:58

Hallå där.


Idag har jag inte gjort alls mycket.

Gjorde några ärenden i förmiddags. och sen grejade lite hemma.

Kl 15.00 hämtade jag min lilla prinsessa på dagis. Sen åkte vi hem och gjorde mat - Potatismos och köttbullar. =)

Efter maten lekte jag och Emma på hennes rum. Och som vanligt ville hon höra sina favvoböcker " Fyra lejon äter middag" & " Vi gräver ett hål".

En av dem böcker na läste jag själv när jag var liten och den var min favorit den med =) ( boken om lejonen )


Sen har vi inte gjort så mycket mera än att busat.

Emma somnade runt 19.30 men har vaknat av o till hela kvällen. Hon är förkyld igen :( Hoppas att det snart ger sig i alla fall.


Nu i kväll har jag i alla fall städat lite. Plockat upp på golven efter dottera mi och lite såna saker. o nu har jag precis kollat på 2½män. Och nu ska jag lägga mig o sova. Ska upp kl 05.00 i morgon bitti. Nina kommer och lämnar sin hund så ska jag och Emma vara hundvakt till kl 17 i morgon eftermiddag.

Sen kommer Stefan i morgon oxå :))


Det har hänt en tragisk sak oxå... :(

 En kompis sen förr har dött. Han gick bort den 25 November 2008 :(

Fick veta det i dag. Usch när det är så unga människor som lämnar sitt liv!


R.I.P

Jonas Jadenfelt.

Hoppas att du har det bra där du är nu !


Av Helena - 4 december 2008 13:06

Ja nu är det bara två timmar kvar tills jag hämtar dig min älskling <3

Pussar och Kramar till lilla dig ! 


Av Helena - 4 december 2008 10:48

Lovar du att vara ärlig?:  Ja !


Du heter: Helena Maria Karin Jonsson


Smeknamn: Maja, Hella


Låt just nu: Snowstorm – Silverdröm & Europe - Carrie & Bonnie Tyler - It´s a heartache  & Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart.


Om du röker: Japp


Beroende av: Musik


Favoritkaraktär(er) i bok: Har inte en aning, läser böcker så sällan  


Vem behöver du mest just nu: min dotter <3 


Vad tror folk om dig: De får tro vad de vill, jag vet ändå sanningen om mig

själv.


Vad får du oftast komplimanger för: Ögonen


Vad säger du för att imponera på någon: Varför ens försöka imponera på

någon?


Hur imponerar man på dig: Va er själva bara.


Brukar du skratta för dig själv? Alldeles för ofta


Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Hej söt. Tack så mycket. Hoppas

du har det bra. Kram Mattias


Vilken är din favoritmålning?: Konst genom målningar är inte min grej va.


Vart bor du: Herrljunga  


Trivs du där: Ja eller nej…. Eller ibland och ibland inte..


Äger du några converse: Nopp!


Festar du mycket: Ne det kan jag ju inte påstå att jag gör.  


Vad har du för mobil operatör: Parlino


Är du allergisk mot något: Chili och kanske nötter


Har du haft sex idag: Nej


Nästa mål i ditt liv: Har sjukt många mål i mitt liv


Hur svarar du i mobilen: Om jag vet vem det är så säger jag bara "hallå", om

jag inte vet vem det är så säger jag "hej, det är Helena".


Vem ringde du senast: Linnéa.


Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Eeeh, det får jag inte tala om! Ni ska inte vara så nyfikna =D


Antal sömntimmar inatt: 5 kanske


 Sov du ensam: Japp.


Tycker du om din pappa: Varför skulle jag inte göra?


Brukar du komma i tid: Ja för det mesta.


När mår du bra: När min omgivning mår bra


När blev du fotad senast: Hmm… det lär ju ha knäppts nåt foto i helgen  


Vanligaste färg dina kläder: Har alla möjliga färger på mina kläder.


Vad tycker du om fötter: Gillar inte fötter, inte ens mina egna! Iiiih.. 


Är du aktiv i skolan: Nepp, men funderar på att bli kanske…


Vem/vilka saknar du just nu: EMMA!<3 Linnéa, Fredric och Stefan

Ovido - Quiz & Flashcards