speciellrose86

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Helena - 3 december 2008 20:01

Nu så har Peter kommit. Så nu kollar vi på TV. Han ville kolla på "Bonde Söker Fru". Jag kikar lite grann bara. Sitter och pratar via MSN med kompisar. :P Brukar inte kolla så värst mycke på TV. Oftast bara på 2½ män som börjar kl 23.00 så det får det bli i kväll med. :P


Annars så kommer vi nog inte göra så mycket mera i kväll. ta det lugnt bara :)


Puss & Kram

syns på stan ;)

Av Helena - 3 december 2008 17:21

jahapp, då var disken fixad. Så nu är det fint på diskbänken igen. Har även suttit i telefon en god stund nu. Bland annat med Stefan och sen med Linnéa. Och alla som känner mig och Linnéa vet ju att vi brukar prata länget  i telefon. Och nyss ringde Peter och fråga om han skulle ha med sig täcke och kudde. Han ska komma och sova över hos mig i natt. =)


Nåt som är konstigt är att ibland ringer det inte nån, men när det väl ringer så ska alla ringa på en och samma gång. Så man får hålla på o växla mellan samtalen. Och jag som är lite nyfiken av mig, måste ju bara växla över för att se vad den andre personen har på hjärtat :P


Nu ska jag koka kaffe och vänta på att Peter dyker upp. :)


Skriver mera sen kanske.


Av Helena - 3 december 2008 10:22

Dagen gryr över ängarna,

Sov allt för lite i natt.

Vill somna om,

Då hör jag ljud i från strängarna.

Solstrålar leker tafatt och viskar kom.

Det bor en orolig själ i mig,

Måste få byta miljö och resa bort.

Ögonen börjar att vänja sig,

Trots att sömnen vartit allför kort.....


Japp så är det alltså. Men som sagt ögonen börjar vänja sig. En varm go dusch och kaffe på det så vaknar man bergsäkert till. Snart är det dax att springa ut på ett ärende här. Solen lyser så kanske tar en promenad oxå ;)


Skriver mera sen :)

Ovido - Quiz & Flashcards