speciellrose86

Alla inlägg under december 2009

Av Helena - 2 december 2009 12:57

Dagen låt =) En skitbra låt som en kompis tipsa mig om vid ett tillfälle =)



http://www.youtube.com/watch?v=D-BvRDwbeIQ








Av Helena - 2 december 2009 11:42

i HUVUDET!!!!

Sån skallebank så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Men har tatt en panodil så får se om den går över   


Vaknade 9.30 Tänkte jag skulle sovit en stund till, men hade så konstiga drömmar. Så jag gick upp o kolla om det var nån snö ute eftersom det hade vart kallt under natten, men ikke sa nicke. Tog telefonen och ringde hem till mamma. Kollade om hon o lillebror skulle komma in till mig idag men de skulle dom inte. Istället åkte jag hem till dom.


Mikael flyttar idag oxå, så pappa och han kör flyttlass idag. Hoppas han skall trivas där ute på vischan   



Nä nu ska jag vila huvudet lite =)



Av Helena - 1 december 2009 23:47

Hejsan! Nu var det ett bra tag sen jag bloggade. Har tänkt många gånger att jag ska göra det, men så har det alltid kommit nåt emellan. Senhör väl mycket till saken att jag har haft det svårt nu det sista och även mått dåligt. Men nu e det väl en aning bättre, så ska försöka skriva lite mera här.   


Flör övrigt har jag inte gjort så mycket, allt är sig likt när det gäller mig. jag går o pysslar och städar. ne har jag julpysslat och satt upp adventljusstahar och tomtar med mera. Bara julgranen som fattas. För det har jag ingen  

Men jag ska till Borås på lördag med min Bror och hans tjej så då ska jag handla en julegran. Emma är med oxå, så hon ska få välja lite julgranspynt som skall hängas i granen  Sen blir det hem och pynta grana   


Ska kolla om ja hittar de sista julklapparna oxå, till Emma. Alla andra e redan fixade. Gött, då blir det inte så mycket i slutet av månaden.


Ne nu är jag trötter, så ska se om jag kan bära in DVD:en i sovrummet och kolla på film =) Om den DVD:n passar till den TV jag har i sovrummet, annars får jag bära in TV oxå   


Nattinatt =)

Ovido - Quiz & Flashcards