speciellrose86

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Helena - 12 december 2009 12:45

Halloj.


Idag åkte vi ut till Ljung. Tåget gick från herrljunga runt 11.16 Mikael ich Linette kom och mötte oss eftersom vi inte hittar hem till dom från tågstationen. Hann faktiskt att gå vilse en gång innan vi möttes   


Det var en bra bite att gå ialla fall. Det tog ca 1½ timma att kmma fram, då är tiden vi gick vilse inräknad. Ha ha!!


Hemma hos Micke drack vi kaffe och  fikade. Pratade lite och umgicks. En jävla najs lägenhet han har!! HJälpte honom att sätta upp ljusslinga runt räcket på yttertrappan oxå. Blev väldigt fint =)


Har även prövat på Giutarr Hero, vilket var roligare än jag hade trott. Så har inget emot att ha ett sådant spel här hemma hos mig   


Senare kom Mamma och Pappa & Jonte, då lämnade mera hundmat åt Ida. Så vi åkte med dom hem. Tog även vägen förbi Vedum och tände ett ljus hos min älskade tvillingbror.    Så nu lyser det fint hos honom över advent =)


När vi kom tillbaka till Herrljunga handlade vi lite på Hemköp och sen gick vi en sväng till Gallerian, Tog lite Jouice och spela på spelattomaterna .


Hemma igen kollade jag på 7:th Heaven. Sen gick vi och la oss. Läste en stund i min nya bok som jag handlade till mig idag. Den heter Farväl älskade Holly. Verkar vara väldigt bra.

Den bygger på en pappas dagboksanteckningar och försvinnandet  och sorgen efter att ha hittat kroppen av hans dotter Holly. Vilket är en bok baserad på en sann historia.


Ovido - Quiz & Flashcards