speciellrose86

Direktlänk till inlägg 11 december 2009

Mikael på besök !!

Av Helena - 11 december 2009 22:25

Idag gick jag upp kl 7.20 Vaknad av att grannen höll på att väsnas som fanken. Förökte att somna om en stund men kunde inte. O lika bra var väl det, för Mikael & Linette skulle ju komma strax efter 8.00.Så jag gick upp och kokade kaffe och tryckte igång datan och fixade lite med layouten här på bloggen. Var en del fixande och trixande men till slut fick jag till det bra ändå. Fast inte så som jag hade tänkt mig men det spelar ingen roll   


Mikael och Linette kom och vi tjatade lite och drack kaffe, sen var det dax för dem att gå igen, för Linette skulle iväg till sin praktik i Vårgårda.


När Mikael kom tillbaka åt vi lite mat och sen gick vi ut på lite ärenden.

Skönt att få lite frisk luft och komma ut och röra på sig.


Hemma igen började jag att sortera massa papper och satte in dem i olika pärmar, så nu går det lättare att hitta det man letar efter   


När jag höll på med det kom Mikael och sa att han var hungrig, så han rörde ihop lite käk.


Efter maten fortsatte jag med alla papper, men blev inte helt klar. För klockan tickade mot 16.30 i en enorm fart. O då skulle jag gå och möta Stefan vid tågstationen som kom in runt 17.00 Mikael skulle även med det tåget och möta Linette i Vårgårda.


Vid 19.00 tiden var Micke ioch Linette tillbaka. Även mamma och pappa kom ca 19.45, vi drack kaffe och pratade lite. sen körde dom hem  Micke och Linette till Ljung, för dom skulle ha med Ida hem över natten.


Jag och Stefan gick ner till Herrljunga Pizzeria och beställde mat. Jag tog bara en enkel sallad så här på kvällskvisten    


Och nu sitter jag här och skriver bloggen för idag. Men nu börjar inlägget lida mot sitt slut så jag ska ta och ringa Mikael angående morgondagen. Skall åka dit i morron och hälsa på. Så det e bäst att dom är vakna tidigt   


Ha det bäst så hörs vi i morron =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 16 januari 2012 14:27

Hmm.... att det ska vara så svårt att komma ihåg ett simpelt lösenord. För att ens komma in på min blogg har jag suttit i en halvtimma o testat olika lösenord som jag tror mig kunde ha haft. Men icke! O det lösenord jag nu skrev in för att lyckas kom...

Av Helena - 24 september 2011 11:20

Hej på er alla ! Nu har ni väl suttit o funderat på vad det var jag var så glad över :P Så det kan väl vara läge att berätta det nu då. Jag ska ha en liten bebis till <3. Så Emma ska bli storasyster. Min lilla flicka blir stora flickan nu !! <3...

Av Helena - 20 maj 2011 10:55

Hej hej! Var ett tag sen man var inne här o skrev ett par rader. Men o andra sidan har det inte hänt något som är värt att skriva om   Eller jo det har det ju iofs, men det kan vi ta en annan gång när det e bättre läge för det    Så nu kan ni sitt...

Av Helena - 16 november 2010 16:41

Är så trött, så trött. Känns som att denna dagen kunde kvitta på nåt sätt. Känner mig alldeles tom inom mig o massa tankar i huvudet som bara far omkring o hittar inga svar. Fan... jag vill inte ha det så här längre. Men så svårt att lägga det bako...

Av Helena - 13 november 2010 21:30

Tjena !   Idag har jag o Emma vart hemma hela dagen. Så trött på att hålla på o åka tåg var dag :p O speciellt efter i går när vi fick stå en extra timma o vänta på tåg för att ta oss hem. Det första tåget vi skulle ta, bara drog förbi oss på hål...

Ovido - Quiz & Flashcards