speciellrose86

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2008

Advokat träff

Av Helena - 6 augusti 2008 12:04

Hejsan.


Nu sitter jag här och tänker på vad jag ska ta upp med advokaten idag. Ska träffa henne och mitt hatade ex och hans advokat idag. Om bara 3 timmar. Usch för att sitta öga mot öga med exet. Så fort jag tänker på det, så vänder det sig i magen på mig! Hmm... men när jag pratade med exet i telefon i söndags så sa han att han inte skulle åka dit. Men kommer han inte så vet jag inte vad som händer för hans del. Då sitter han i klistret om han inte har gjort det förr!! jag för min del, hoppas på att han inte kommer, det är en väldigt stor fördel för min del!


Usch är så jäkla nervös för att åka dit. Vad kommer egentligen att bli sagt där? Hur kommer jag att tackla hela situtionen? kommer jag få ännu mera skit på ryggen som inte ens stämmer av exet? usch... man kan bara spekulera i det just nu. Upp till bevis sen när vi sitter där på has advokats lilla kontor.


Återkommer o detta senare.


Kramar


kl 23.09


usch vad lessen jag blev under mötet med advokaterna och exet. En grej som jag tog jäkligt hårt! Jag visste att exet kan med och göra vad som helst, men detta hade jag svårt att tro om honom. han har kastat alla mina saker på tippen. :´( Alla minnen sen min dotter var bebis, alla minnen efter min morfar och min farbror. Min morfar och farbror finns inte kvar i livet längre. Fan allt är borta. Alla fotografier sen min dotter var bebis, alla hennes doppresenter. ALLT!! Jag fattar inte hur en människa kan såra andra på det viset. Han visste att jag hade så många saker där som är oersättliga! Mitt hjärta det värker som helvete nu. Han är precis iskall. Fan vad jag hatar honom. Låt honom brinna i HELVETET!!!! Nu är han inte ens vatten värd i mina ögon.


Och en grej till jag funderar mycket på.... Varför har min dotter jämt blåmärken på de mest udda ställen? Som telexempel på skinkorna... vad håller han på med egentligen. Slår han henne eller ännu värre... förgriper han sig på henne?! Nåt av det måste det ju vara. Ho är ju för fan bara 2 år !!! Dessutom tycker jag det är konstigt med dessa blåmärken, eftersom hon använder blöja, så kan hon inte få blåmärken på just det stället på skinkan! Hmm... vad fan ska man tro? Han har ju förgripit sig på mig x antal gånger, så han kanske gör det på min dotter oxå. :´( fan!! Vet inte vad jag ska göra. Jag har i alla fall anmält det till polisen. Sagt att jag har en misstanke om det i alla fall. Hoppas att dom kan hjälpa mig at ta reda på sanningen nu! Jag kan ta att han misshandlar mig eller liknande, men han rör fan inte dottern.

Usch, jag lever i en mardröm. Önskar i alla fall att det var en mardröm som jag kunde vakna upp ur och att skulle vara som vanligt!


*** ÄLSKADE DOTTER!! ***


Du vet att mamma älskar dig och mamma skulle aldrig skulle göra nåt dumt mot dig !

Mamma ska hjälpa dig ifrån pappa! Du ska vara med mig och ingen annan! Mamma kämpar för att du ska få vara hos mig, att du ska slippa pappa. Jag vet ju att du inte vill åka till honom. Och mamma gör allt som står i min makt för att hjälpa dig! Äskade dotter, älskade lelle tös, mamma älskar och saknar dig så jäkla mycket. Du är det enda som betyder nåt. Det första jag tänker på när jag vaknar är dig och sen är du med mig i mina tankar ända tills jag lägger mig. Du är det sista jag tänker på innan jag somnar. Mamma ÄLSKAR dig min älskade lella dotter. Glöm aldrig det!

 Snart ses vi igen gumman. Nästa vecka kommer du till mamma igen!


Puss och Kram din MAMMA!!! <3



Gråter nu, orkar inte med all denna skiten längre. Vill ha min dotter här hos mig där hon är trygg! Här där ingen är elak mot henne. Där alla behandlar henne väl. Som hon ska behandlas!  


Orkar inte skriva mer om detta just nu. Så känsloladdat!

/ Helena

 
 
Hotll

Hotll

6 augusti 2008 12:18

Önskar dig all lycka till idag. Been there, done that. Vet hur jävligt det kan vara, men stå på dig....

http://daysofmylife.bloggagratis.se

 
Eva

Eva

6 augusti 2008 12:18

Lycka till i dag / MVH eva

http://eva63.bloggagratis.se/presentation

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 16 januari 2012 14:27

Hmm.... att det ska vara så svårt att komma ihåg ett simpelt lösenord. För att ens komma in på min blogg har jag suttit i en halvtimma o testat olika lösenord som jag tror mig kunde ha haft. Men icke! O det lösenord jag nu skrev in för att lyckas kom...

Av Helena - 24 september 2011 11:20

Hej på er alla ! Nu har ni väl suttit o funderat på vad det var jag var så glad över :P Så det kan väl vara läge att berätta det nu då. Jag ska ha en liten bebis till <3. Så Emma ska bli storasyster. Min lilla flicka blir stora flickan nu !! <3...

Av Helena - 20 maj 2011 10:55

Hej hej! Var ett tag sen man var inne här o skrev ett par rader. Men o andra sidan har det inte hänt något som är värt att skriva om   Eller jo det har det ju iofs, men det kan vi ta en annan gång när det e bättre läge för det    Så nu kan ni sitt...

Av Helena - 16 november 2010 16:41

Är så trött, så trött. Känns som att denna dagen kunde kvitta på nåt sätt. Känner mig alldeles tom inom mig o massa tankar i huvudet som bara far omkring o hittar inga svar. Fan... jag vill inte ha det så här längre. Men så svårt att lägga det bako...

Av Helena - 13 november 2010 21:30

Tjena !   Idag har jag o Emma vart hemma hela dagen. Så trött på att hålla på o åka tåg var dag :p O speciellt efter i går när vi fick stå en extra timma o vänta på tåg för att ta oss hem. Det första tåget vi skulle ta, bara drog förbi oss på hål...

Presentation

Omröstning

Vilken blomma föredrar du ?
 Ros
 Tulpan
 Brudslöja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards