speciellrose86

Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Helena - 3 augusti 2008 23:45

God afton!


jäklar vad trött jag är nu. Ska nog slänga mig i snarkebingen nu. Bredvid min underbara dotter. =) Vart en lång dag i dag. Full med massa bus och tjo o tjim. he he. Har även varit ute på en låååångpromenad med brorsan och hans tjej. Dottern passade även på att sova en stund i vagnen. När vi kom hem efter ca 1½ timma åkte vi fram och handla lite äpple, mjölk och vaniljsås, sen hem och bakade en äpplepaj. den blev väldigt god =) *mumsfillibabba* he he. Sen efter det så har väl kvällen bara rullat på.


Hmm.. nä nu somnar jag väl snart här vid datan, bäst jag går och borstar tänderna och kryper ner i säng. *gäääääässsp*


Vi ses i morgon igen =)


Puss

Av Helena - 3 augusti 2008 13:03

Sådär, då ska man börja att blogga då - IGEN!!

 Hoppas att allt funkar bättre denna gången så man slipper att göra en ny blogg än en gång. *Håller tummarna* för att det funkar som det ska nu då =)


Kram / H

Av Helena - 3 augusti 2008 12:45

En amerikansk soldat som låg stationerad i Afghanistan  fick  nyligen ett brev från sin flickvän hemma i staterna. I brevet stod följande:



" Kära Raymond. jag är ledsen men jag vill inte fortsätta vårt förhållande. Avståndet mellan oss är för stort. Dessutom måste jag erkänna att jag varit otrogen 2 gånger sedan du for så det är lika bra att det är slut. - Sorry. PS: Kan du vara snäll och skicka tillbaka fotot jag gav dig.. / Wendy"



Soldaten, som såg lite tagen ut, gick runt bland sina kamrater och samlade in alla bilder han kunde få tag på, på flickvänner, systrar, kusiner, ex, fastrar och mostrar. Tillsammans med bilden på Wendy la han alla fotona i ett kuvert. Tillsammans blev det 57 bilder. Han la med ett meddelande...



" Kära Wendy. Jag är ledsen, men jag har glömt vem du är. Var snäll och plocka ut din bild och skicka tillbaka resten... / Raymond " 

Presentation

Omröstning

Vilken blomma föredrar du ?
 Ros
 Tulpan
 Brudslöja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards