speciellrose86

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Helena - 12 juni 2010 14:00

Snacka om fjolla !!!! ha ha ha.

Jonas drog just en dikt för mig och hade krokodiltårar i öga. så här sa han:


Jag kan skratta, ¨

Jag kan le,

Men såret i mitt hjärta kan ingen se.


Ja du Jonte, du kan ju om du bara vill... Vem är hon?????


Som sagt jag vet imte vad jag ska skriva. Kan ju berätta att jag INTE satte igång nåt röklarm i hissen sist jag var i Kumla i alla fall. Det var ju possitivt =)


Jag vill bo i en svamp

Annars får jag kramp.

Jag vill ha en öl,

Som jag dricker i en vattenpöl.

Jag vill bo i svamp,

Annars får jag damp.



Emma heter världens vackraste unge

Och tro inte att hon bor i en liten dunge.

Nä för lilla Emma,

Hon bor hemma!!


Nä nu orkar jag inte skriva mera. snart mat här med =)


Bjällerklang bjällerklang,¨

cykla bak och fram.

I ett hörn, i ett hörn,

där stod en björn.

O måla ....... GRÖN !!!



HEEEEEJDAAAAAA !!!


Puss o kram synes på stan. I hope!!

Presentation

Omröstning

Vilken blomma föredrar du ?
 Ros
 Tulpan
 Brudslöja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards