speciellrose86

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Helena - 23 januari 2010 15:44

Vaknad kl 08.00 nån gång. M var på väg att ge sig av till jobbet. Jag och Emma gick upp. kokade kaffe, lyssnade på musik    och myste i soffan    


Efter frukosten gick vi ut och åkte pulka. Eller pulka åkte vi direkt inte, vi åkte på svarta sopsäcker. Sketaroligt var det. O sicken fart en fick. Snurra runt flere varv i backen. Ha ha.    


Sen lekte Emma lite på lekplatsen. Åkte rutchkana. Passade då på att ringa upp mammsen.     Eftersom jag lovade att ringa henne igår, men glömde av det.  


när jag avslutat med mor, tog jag med Emma upp och gjorde lunch till henne. Sen städade jag undan lite på saker Emma rivit fram.  Läste en stund för Emma oxå.    Men sen tröttnade vi på att läsa så vi gick ut igen och åkte lite sopsäck   


Sen när vi kom hem igen satte jag mig och blogga lite, nu väntar Emma på att få bada. Så nu blir det bad / dusch. Sen Kaffe.


Om ca 1½ timme kommer M hem. sen får vi se vad som vi ska hitta på =)


Puss och kram syns på stan`   


Presentation

Omröstning

Vilken blomma föredrar du ?
 Ros
 Tulpan
 Brudslöja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards