speciellrose86

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Helena - 23 juli 2009 10:13

Idag åkte vi hem till mamma och pappa och åt middag. sn vidare till Skövde för att hälsa på Peter. Han mådde bra, dock så var han väldigt påverkade av alla mediciner dom ger honom. Hoppas att han snart blir så frisk så att han kan komma hem igen ! Saknar honom där hemma.


Efter att vi hälsat på Peter åkte vi till Ica Maxi och kikade. jag hittade två par jeans som jag köpte. Dom är skitfina =)

Kollade lite smått efter en födelsedagspresent till Emma oxå. Men hittade inget som kunde tänkas passa till henne. Har egentligen hittat en sak på BR som jag skulle vilja ha till henne, men den är ganska dyr så jag får fundera på det. Eller om man hittar nåt annat i en billigare prisklass.


Annars hittade jag inget som jag köpte.

Hemma ign åt vi lite mat och kollade på TV.


Ovido - Quiz & Flashcards