speciellrose86

Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Helena - 29 juni 2009 09:24

Grattis Andreas 29 år !!!

Idag åkte jag till Linnéa. Ville bara komma bort nånstans, lite längre bort. Blir tokig av att gå hemma och bara klättra på väggarna i brist på annat att göra. :P

Innan jag åkte städade jag lite och plockade. Sen packade jag och duschade. Klockan bara rusa iväg så till slut var det ju dax att springa mot tåget som skulle avgå kl 10.52 Och varmt som skråen var det oxå. För att inte tala om på själva tåget. Där trodde jag att jag skulle smälta bort. Dessutom fick jag stå upp hela vägen från Herrljunga till Kumla. jag var framme klockan 12.34

Linnéa kom och mötte mig. Men svårt att komma fram vid stationen i Kumla pga ombyggnad av rälsen, men det gick och jag nådde mitt mål i allafall :D

På eftermiddagen kom Stefan efter att han slutat jobba. Han hade sin firmabil med sig. =) Vi grillade kött och åt potatissallad ihop.

Sen efter maten fik jag ett stollaryck om att jag ville åka o bada...

Så det gjorde vi. Kul ! och fan vad gött det var! Svalkigt!

Dock så bada inte Stefan. han hade inte några badbyxor med sig och i kalsingar kunde han inte bada  :D

Hemma igen duschade jag och satte på mig nattlinnetoch kröp ner i soffan och kikade på TV. Sen la jag mig och sov.


Ovido - Quiz & Flashcards